Publication:
Intervenční program a jeho význam při rozvoji čtenářských dovedností v cizím jazyce

dc.audienceTeachers
dc.contributor.authorKlimszová, Slavomíra
dc.contributor.authorTrnová, Michaela
dc.contributor.authorStranovská, Eva
dc.contributor.authorFiczere, Anikó
dc.contributor.authorGadušová, Zdenka
dc.contributor.authorHvozdíková, Silvia
dc.contributor.authorLewandowska, Elwira
dc.contributor.authorPoulíková, Ivana
dc.date.accessioned2025-02-07T13:19:28Z
dc.date.available2025-02-07T13:19:28Z
dc.date.issued2024
dc.description.abstractV monografii se zabýváme podstatou rozvíjení čtení s porozuměním v cizím jazyce, důležitostí intervence při práci s textem a zároveň zlepšováním porozumění prostřednictvím stimulace lingvistických a nelingvistických faktorů a kognitivních a metakognitivních procesů jako samostatných proměnných, které podporují čtení s porozuměním.
dc.description.sponsorshipTato práce byla podpořena programem Evropské unie ERASMUS+ 2022-1-SK01-KA220-SCH-000085608.
dc.identifier.isbn978-80-7599-465-3
dc.identifier.urihttps://eduo.osu.cz/handle/123456789/133
dc.language.isocs
dc.publisherOstravská univerzita
dc.subjectčtenářská gramotnost
dc.subjectporozumění textu
dc.subjectčtení
dc.titleIntervenční program a jeho význam při rozvoji čtenářských dovedností v cizím jazyce
dc.typeBook
dspace.entity.typePublication
oaire.resourceTypebook
Files