Publication: Intervenční program a jeho význam při rozvoji čtenářských dovedností v cizím jazyce
dc.audience | Teachers | |
dc.contributor.author | Klimszová, Slavomíra | |
dc.contributor.author | Trnová, Michaela | |
dc.contributor.author | Stranovská, Eva | |
dc.contributor.author | Ficzere, Anikó | |
dc.contributor.author | Gadušová, Zdenka | |
dc.contributor.author | Hvozdíková, Silvia | |
dc.contributor.author | Lewandowska, Elwira | |
dc.contributor.author | Poulíková, Ivana | |
dc.date.accessioned | 2025-02-07T13:19:28Z | |
dc.date.available | 2025-02-07T13:19:28Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.description.abstract | V monografii se zabýváme podstatou rozvíjení čtení s porozuměním v cizím jazyce, důležitostí intervence při práci s textem a zároveň zlepšováním porozumění prostřednictvím stimulace lingvistických a nelingvistických faktorů a kognitivních a metakognitivních procesů jako samostatných proměnných, které podporují čtení s porozuměním. | |
dc.description.sponsorship | Tato práce byla podpořena programem Evropské unie ERASMUS+ 2022-1-SK01-KA220-SCH-000085608. | |
dc.identifier.isbn | 978-80-7599-465-3 | |
dc.identifier.uri | https://eduo.osu.cz/handle/123456789/133 | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Ostravská univerzita | |
dc.subject | čtenářská gramotnost | |
dc.subject | porozumění textu | |
dc.subject | čtení | |
dc.title | Intervenční program a jeho význam při rozvoji čtenářských dovedností v cizím jazyce | |
dc.type | Book | |
dspace.entity.type | Publication | |
oaire.resourceType | book |