Šimik, OndřejŠimlová, ŽanetaSeberová, AlenaGöbelová, Taťána2024-02-202024-02-202023978-80-7599-407-3https://eduo.osu.cz/handle/123456789/58Publikace se zaměřuje na problematiku gradovaných učebních úloh, a to v kontextu geografického vzdělávání na základní škole. Kniha je strukturována do deseti kapitol. Sedm teoretických kapitol se věnuje cílům geografického vzdělávání, především v kontextu primárního vzdělávání, aplikaci Bloomovy taxonomie do oblasti geografických učebních úloh a konceptům jako diferenciace či scaffolding. Osmá kapitola podrobně popisuje metodiku a výsledky výzkumu zaměřeného na to, jak žáci vybírají, řeší úlohy v navržené on-line baterii geografických úloh a jak tuto baterii hodnotí. Poslední dvě kapitoly mají přesah do pedagogické praxe, když je v nich představena navrhovaná inovativní koncepce geografického vzdělávání na základní škole a je představena i samotná on-line baterie geografických úloh, jež byla hlavním aplikovaným výstupem celého projektu. Publikace klade důraz na geografickou gramotnost a propojení učebních úloh s edukačními cíli, s cílem zkvalitnit geografickou výuku a podpořit rozvoj geografické gramotnosti žáků.csvzdělávánídidaktikageografiezákladní vzdělávánízeměpisGradované úlohy v geografickém vzdělávání na základní školeinfo:eu-repo/semantics/book